marți, 27 august 2013

Plimbare pe litoral cu probleme dentare


Am fost plecat in vacanta asta de vara pe litorar cu niste prieteni undeva in zona Mamaia. Acolo ajunsi ne-am cazat la hotel si am fost sa mancam la un restaurant. Toate bune si frumoase pana cand am observat ca amicul meu Ionut avea o problema dupa ce manca. Ba trebuia sa foloseasca scobitoarea ba avea gingiile inflamate si il durea. Am tot stat de vorba si mi-a povestit ca problema lui dateaza de mult timp si ca datorita job-ului lui n-a putu sa mearga la un stomatolog. Eu stiind din alte surse ca Peterdent o clinica foarte mare si prestigioasa din tara face treaba excelenta i-am recomandat-o si lui. Ionut a facut tratamentul deparadontoza intr-un timp foarte scurt si a fost foarte multumit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu